Attól tartok, hogy ha elkezdem felvázolni az utóbbi napjaimat, heteimet, akkor bizonyosan marad olyan szegmens, amit kifelejtek. Természetesen itt a nagy igazság, ha meg sem próbálom annál nagyobb az elmaradás, hát lássuk, nem ígérem, hogy bármiféle sorrendet fogok tartani. :) Jelenlegi koordináták szerint az iskolában tartozódom, vizsgáztam, fáradt vagyok, egész éjjel, ha harminc percet aludtam, de nem akarok „nagyképű” lenni. Mostanában nem épp a korai lefekvésről vagyok híres, ez nagyrészt betudható az asztali futballnak, mint mindig a zenének, madridistának ezzel egyetemben Madridnak, de ezeket igyekszem a későbbiekben bővebben kifejteni. Pár szó erejéig visszatérve a mai vizsgára, sikerült kihúznom azt az egy tételsort, amiből semennyit sem készültem, de improvizatív skac vagyok, így abszolváltnak tekintettek, informatikuS lettem :D elég groteszk, ha azt nézzük, hogy egy teljesen más irányban szeretnék egyetemen tanulni, de egy cseppet sem bánom, sőt a mai világban elengedhetetlen a számítástechnikával jó barátságban lenni, mondhatni multiszkilles lettem, perfekt a humán mellé. :) Azért egy sóhajt mindenképp megér, nagy kavics esett le rólam ezzel, mindenképp egy biztos pont az életemben és azért csak lezárul egy korszak, örülök most neki na. :) És ebben a pillanatban használtam is a frissen szerzett informatikai képesítésemet a tápegység zörgésével szemben, miképpen egy rácsapás vetett véget a zajnak, hát mit mondjak, gyakorlati informatikus... ;) Túlságosan elkalandoztam a nem létező fő logikai sorrendemtől, tehát az újabb nagyobb lélegzetvételű témám: Ricardo Izecson dos Santos Leite, művésznevén egyszerűen csak Kaká, a Real Madrid jelenleg legfrissebb, és második legdrágább igazolása, azért írom, hogy jelenleg, mert Cristiano Ronaldo érkezésével ezen tekintetben hátrébb csúszik pontosan eggyel. Hetekkel ezelőtt senki sem mert volna még a legvadabb álmában sem arra gondolni, hogy ez a valóságban is megtörténhet. Több éven keresztül próbálta az előző vezetés leigazolni őt, azonban a válasz minden esetben egy határozott NEM volt klubja az AC Milan részéről. De most megváltozott valami, valami ami erőt adhat mindenkinek aki átérzi, jött a régi-új elnök Florentino Pérez. Ő nevéhez fűződik a Zidane, Figo, Ronaldo, Beckham nevével fémjelzett "Galaktikus" Madrid fénykora és hanyatlása is. Pontosan azt a pluszt adhatja meg számunkra, ami eddig hiányzott. Mérkőzést eldöntő, kiemelkedő világsztárok, akikre rámondhatjuk elfogultság nélkül, hogy a világ legjobbja. Ezt tudta ő is, választási kampányában ígéretet tett az álmok visszahozására, ami borzasztóan fontos, de ezt senki sem gondolta volna. megválasztása után egy héttel és pár nappal a világ három legjobb labdarúgójából kettőt csillagászati összegek fejében szerződtette és még nincs vége, úgy fest tanult hibájából és most nem csak a támadószekcióba öli a pénzt, hanem a csapat hiányposztjait is befedi. Kaká igazolása fordulópont, ettől a naptól a Real Madrid újra bizonyítottan a világ leghatalmasabb klubja, már csak elvi síkon is. Nincs többé lehetetlen és ezt bizonyította rá pár napra Christiano Ronaldo érkezése, mert ha egy üzlet egyszer beindul... és beindult. Sokan utóbbit nagyobb játékosnak tartják, nagyobb imázs, nagyobb ár stb... nekem is nagyon fontos, és rendkívüli módon örülök neki, de Kaká számomra más értékeket képvisel. Pedig ő nem a tipikus brazil álom megvalósítója, nem egy szegény családból származik sőt.. és nem a futball volt az egyetlen lehetősége, a futball az ő választása volt. De ő erre tette fel az életét, hogy a legmagasabb szinten képviselje ezt a sportágat, a lehető legnagyobb alázattal, amit valaha játékostól láttam. Talán ez az, ami igazán megfog benne, a hozzáállása. Edzésre ő érkezik először, és távozik utoljára, nem jár éjszakázni, a család és a sport számára az első, természetesen a vallás mellett. Ez furcsa, de nála teljes mértékben tolerálom, mert látok benne rációt, persze azért ne vigyük túlzásba :) Kaká hatalmas energiát merített a vallásából, amikor egy szerencsétlen baleset miatt elrepedt egy gerinccsigolyája, itt szakadt meg majdnem az addig nem túl fényes pályafutása. De ő nem adta fel, elhatározta, hogy visszatér és mindenkinél jobb lesz, hitt benne és képes volt rá.. amikor 2007-ben a világ legjobb játékosának választották. Ő igazán egy olyan ember, akit hite vezérel, példakép mindenki számára, ahogyan szavai is alátámasztják: „Megtanultam, hogy a hit határozza meg, hogy valami megtörténik vagy sem.” Úgy vélem Kaká hite valójában nem a valláson alapszik, ez csak egy eszköz számára, az igazi hite önmagában rejlik és ez az amit én is vallok, az első és legfontosabb dolog, hogy hinnünk kell magunkban céljaink elérése véget, akkor bármi megtörténhet, amit más esetleg ki sem néz belőlünk. Itt fonódik össze a két történet Pérez visszatérése és Kaká életfelfogása, egyik sem ismeri a lehetetlen szót. Ja, amiért pedig a legszimpatikusabb, hogy nemes egyszerűséggel HAJTESTVÉREM pont :D De most haladjunk tovább, azaz igazság, hogy bővebben ki akartam fejteni a most következő dolgokat, csak egy kis montázs segítségével ugrottam az időben, és már este van. Voltam break edzésen és gyurmáskodni is. Sajnos nem lett jobb a kedvem, ugyanis nem tudtam befejezni a mai edzést, elkezdett nagyon kattogni és fájni a bal vállam, kattogás már a hét elejétől fogva megy, ma érkezett a fájdalom, mit ne mondjak… csodás, remélem semmi komoly. :S Mindegy, ha már edzés, akkor megemlítem, hogy voltunk baseballozni csótón Pottal, Gyaresszal, egész jó volt. Voltam buliba is, hogy finoman fogalmazzak azt mondták jó volt. Megyünk klipforgatásra is csapatostul, jövő héten meg Olaszországba. Nem igazán állt szándékomban így elkapkodni a végét, de az alváshiány és a sérülés elvette a kedvemet, anélkül pedig nem látom sok értemét írni.

asszed minden ingyen lesz?
az élet majd arcon ver
én a zenére ébredek
és zenére alszom el...
 

buona notte
 

A bejegyzés trackback címe:

https://estefele.blog.hu/api/trackback/id/tr221194246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása