S - INY2

2009.02.27. 00:07

Ez most egy rendhagyó bejegyzés, bár már nem is tudom hányszor írtam ezt le, lehelt a sok abnormális már megszokott és akkor értelmét vesztette az első mondatrészem. De most nem erről szeretnék írni. Először is meg akarom említeni, hogy túlontúl lázas vagyok/lettem így estére, de fogalmam sincs hol fázhattam meg ennyire kb. a billentyűzetig lóg a fejem, pedig hazafelé még énekeltem is, megszoktam, hogy kocsival járok és nem figyeltem a hangos szövegre, csak akkor vettem észre amikor az utcánkba a kanyar előtt vissza akartam váltani :) lehetett ez egy jel is akár, na erről ennyi elég, még sok is.

S - Iszonyat nyugalom vol 2.0

Ez az amiről ma írni szeretnék. Haladjunk szisztematikusan, csak azért lett ez a neve, mert amennyiben azt a feltételek engedik, ragaszkodom a hagyományokhoz. Ennek a válogatás albumnak az elődje, 2005!!! nyarán készült, így mondhatni nosztalgikus jelleget is kölcsönöz, többek között Thalia - The Mexican 2002, vagy Pete Rock Ft. Slum Village - Da Villa „főszereplésével” képet is mellékelek róla, ne feledjétek jó pár éve volt, így némileg érdekes. :) Természetesen címből adódóan nem épp a legpörgősebb zenék kerültek rá. Ez felettébb érdekes az én esetemben, mostanában nem nagyon tudtam szomorú, esetleg gondolkozós zenéket hallgatni, mert egyszerűen rossz kedvem lett tőle. De úgy látszik ez most megváltozott és ezen apropóból gondoltam összeszedem a kedvenceimet, előre szólok hip-hop, hip-hop soul, szóval nem hiszem, hogy széles befogadó rétegre találok. Nem is ez volt a lényege, nem akartam áldozni a popularitás oltárán, hogy Illés egyik kedvenc idézetével éljek, sokkal inkább csak a baráti körömnek, magamnak. Az is cél volt, hogy egy olyan album legyen, ahol nem kell továbbnyomni a trackeket, mert mindegyik jó legyen és imponáljon nekem, ez részemről be is jött, részetekről nem tudom, az egyéni ízlés már egy elég szubjektív dolog. Persze nekem is van kedvencem az albumról, meglepő módon a hetes számot kapta és Murs And 9th Wonder - D.S.W.G. névre hallgat. Ez volt az első ilyen zene, most ami megfogott és a későbbiekben inspirált. Természetesen a bejegyzés végén ott a link, amin mindez letölthető, ha valakit épp érdekelne. Most elmegyek, lefekszem, nem érzem túl jól magam. Ja és némethez beszélgetőpartnert keresek! Komolyan. :) Valószínűleg a tegnapihoz hasonló fél ébrenlétet produkálok, amikor ágyamra feküdtem egy picit, hogy csukott szemmel döntsek a tanulás vagy az alvás mellett, már nem emlékszem, hogy mi lett a végkifejlet, de minden bizonnyal az alvás mellett döntöttem és nem, nem szenvedek én semmiféle elmebetegség, vagy hasonlóban, én minden percét élvezem. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Innen pedig letölthető:

http://rapidshare.com/files/205816001/S_-_Iszonyat_nyugalom_vol_2.0__2009_.rar.html

A bejegyzés trackback címe:

https://estefele.blog.hu/api/trackback/id/tr12968687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása